Min dator stjäl tid jag inte har.

Ja, idag har jag suttit och redigerat 5 ynka bilder i över 3 timmar!!! Det skulle vanligtvis ha tagit kanske en timme! Åhhh, varför kan min dator inte bara bete sig de gånger jag har tidsbrist?!
Den brukar nämligen roa sig med att starta om sig stup i kvarten. Dessutom extra ofta när jag kör Lightroom (redigeringsprogram för foton från Adobe), så det tar åratal för mig att få klart bilderna. Värst är det när den startar om sig om och om igen... (Ibland är det ett par gånger, och ibland är det femtioelva gånger.)
*POOF*
*startar upp*
*POOF*
*startar upp*
*POOF*
*startar upp*
*inloggningsruta kommer upp*
*POOF*
*startar upp*
*loggar in på datorn*
*POOF*
*startar upp*
*loggar in på da...*
*POOF*
*startar upp och funkar i fem minuter*
*POOF*
.
.
.

GAAAAH!! Jag har tänkt i typ ett halvår att jag måste göra något åt det... får nog ta och uppfylla de tankarna också. Det är sååååååå frustrerande! >n<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0