Forty is the new thirty?

I går var jag till Jenny och firade henne och Matilda som fyllt 40! ...ja, sammanlagt såklart.
Vi gick ihop en hel massa folk och köpte lite "fina" presenter till dem. ;)

Det enda som inte var lyckat med kvällen var att jag, något stressad, missat att det satt fel objektiv på kameran. Inte så lyckat att fota en hel kväll med ett macroobjektiv, så det blev inte så mycket bilder. Sedan var jag trött också (sovit dåligt natten innan) så jag insåg ett flertal gånger under kvällen att mitt huvud var någon annanstans när en person pratade med mig x) "Emma!" "Emma!" - "Oj, men förlåt, jag stod och drömde" x)
Det var väldigt skönt att få sova när jag kom hem igen ;)

Det är lite roligt varje gång man kommer på en fest och värdinnan blir så besviken för att de inte tänkt på att köpa läsk (jag dricker inte alkohol, ifall du inte visste det), fastän jag själv tycker att det är värsta lyxigt och så om de faktiskt har tänkt på det xD Det är inte så lätt att tänka på allt, särskilt inte i vår lilla skara av vänner ;) Det slutade med att det kom två till som inte dricker, så de åkte och köpte läsk - men jag drack aldrig något ändå. xD

Efter att ha tittat igenom de få bilder jag tog har jag konstaterat att det inte är något vettigt att ladda upp, men jag kan ju i alla fall dela med mig av den bästa ;)

forty is the new thirty

Kommentarer
Postat av: Matilda Å

tequila coming up! hade faktiskt tänkt att göra en alkoholfri bål också, men jag var lite sen och stressad, som du kanske märkte ^^

2010-03-21 @ 23:27:51
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja, snacka om busy weekend för dig! xD

2010-03-21 @ 23:49:51
URL: http://araifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0