Snacka om slump alltså!

HAHA, idag fick jag ett MMS från ett nummer jag inte kände igen på en bild med ett japanskt ord. Personen skrev "Kan du översätta vad det står? :)" och på bilden stod det "ジェシー" (vilket läses som "jeshii" och är den japanska stavningen för namnet Jesse). Självklart tänker jag att det måste vara någon jag känner eftersom denne visste att jag kan lite japanska, så jag svarar och frågar samtidigt vem det är.
Tillbaka får jag "Vem?"
HAHA, alltså.... den här personen har skickat till fel person, men det slumpar sig så att det faktiskt är någon som också kan japanska!! XD XD Ännu kusligare är det att personen kommer från Ankarsvik, vilket ju är härifrån! xD Så om du känner någon Tina Dahlberg från Ankarsvik, hälsa från mig och säg att det var jag som översatte MMS:et med den japanska texten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0